در سرنوشتم بود که تو مال من باشی
رفتی نماندی تا فقط آمال من باشی
در سرنوشتم بود اگر شاید نمی رفتی
می شد تو تعبیر دلِ خوشحال من باشی
این روز ها من از هجوم غصه آشوبم
رفتی دلیلِ اینهمه جنجال من باشی...!
شاید خیال خام باشد اینکه یک روزی
در خاطرات خود تو هم دنبال من باشی
فنجان ذهنم پر شده از قهوه هایی که
هر روز می نوشم که تو در فال من باشی
اکنون فقط تنها دلیل اینکه من زنده ام
اینست تو شاید بی خبر از حال من باشی
نزدیک عید است و دلم از غصه لبریز است
ای کاش بودی..عیدی امسال من باشی
برچسبها: ای کاش, در سرنوشتم بود که تو مال من باشی, عاشقانه ای بی نظیر
نوشته شده در شنبه هشتم مهر ۱۳۹۶ساعت
23:27 توسط sounya| |
شعر ها و ترانه های عاشقانه...
ما را در سایت شعر ها و ترانه های عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: بودیعیدی,باشیشعر, نویسنده: بازدید: 314 تاريخ: يکشنبه 30 مهر 1396 ساعت: 19:00