
xa0 در سرنوشتم بود که تو مال من باشی رفتی نماندی تا فقط آمال من باشی در سرنوشتم بود اگر شاید نمی رفتی می شد تو تعبیر دلِ خوشحال من باشی این روز ها من از هجوم غصه آشوبم رفتی دلیلِxa0 اینهمه جنجال من باشی...! شاید خیال خام باشد اینکه یک روزی در خاطرات ...
ادامه مطلب